Predpokladám, že nie som jediný muž, ktorý sa aspoň raz vo svojom živote stretol s tým, že jeho erekcia nefungovala úplne správne. U mňa takýto moment, lepšie povedané obdobie, nastalo po štyridsiatke, v čase, keď som na tom nebol najlepšie so psychikou. Rozišla sa so mnou priateľka a ani v práci to nebolo ideálne. Viete, hľadať si novú partnerku alebo aspoň nejaké to chvíľkové rozptýlenie bez toho, aby vám tam dole všetko fungovalo správne, to veru nie je najjednoduchšia výzva.Muž v botaskách zdvíha činky.jpg
 
Preto som potreboval so sebou čím skôr niečo spraviť. Skúšal som samozrejme aj tabletky, no tie fungujú iba krátko a zásadne len po ich užití. Nakoniec som zistil, že na zlepšenie erekcie mi úplne najviac pomohol šport. teda, neviem, či by som to nazýval športom v pravom slova zmysle. Nemám totiž čas na to, aby som každý deň po práci išiel do posilňovne alebo niekam behať. Preto som si našiel šikovného osobného trénera, ktorý mi vytvoril akúsi rannú rozcvičku na mieru, ktorá by mala pomôcť s hormonálnou rovnováhou (testosterón vie byť v tomto smere poriadna sviňa), prekrvením organizmu a dobrou náladou (áno, aj vaše naladenie alebo nenaladenie má na erekciu vplyv).
 
Ideme na to!
 
Aj keď sa mnohokrát odčítate, že cviky na lepšenie erekcie by mali byť skôr dynamické, mne osobne veľmi pomáha ranné zdvíhanie činiek, ale poďme na to postupne. Takto vyzerá moja „potenčná“ ranná rozcvička:

  1. Rozhýbanie tela:púť minúť behu na mieste, dvadsať výskokov z drepu a tridsať výskokov zo stoja.
  2. Zdvíhanie činiek (asi 5 minút)– naložte si toľko, koľko zvládnete zdvihnúť bez extrémne veľkej námahy.
  3. Opakovanie prvého bodu
  4. Opakovanie druhého bodu
  5. Zopár ľubovoľných cvikov na popreťahovanie svalstva.

 Drevená postavička zachytená v skoku.jpg
Po rozcvičke nezabudnite na sprchu, ideálne takú, pri ktorej sa budete aj otužovať. Začnite pomaly a postupne dávky studenej vody zvyšujte. Aby vám ranné cvičenie naozaj pomohlo, musíte ho vykonávať každý deň, a to aj cez víkend či sviatky.