Každý deň sa milióny Američanov spoliehajú na hlasom aktivované zariadenia, aby im povedali počasie, ráno ich zobudili a odpovedali na množstvo náhodných otázok, na ktoré sú zvedaví. Zatiaľ čo priemerný asistent hlasového asistenta sa nemusí báť, odkiaľ tieto odpovede pochádzajú, digitálni obchodníci tvrdo pracujú na zabezpečení toho, aby sa hlasové zariadenia spoliehali na informácie zo svojich stránok, aby informovali o odpovediach, ktoré dostávajú ľudia.
Hlas je čoraz bežnejšou cestou pre angažovanosť medzi značkami a spotrebiteľmi a obchodníci musia tvrdo bojovať, aby sa stali vysoko hodnotnými zdrojmi informácií v oblasti hlasu. Tu je to, čo potrebujú vedieť:ovládání hlasem.jpg
Vybrané úryvky:  Obrázky a rozmazané obrázky, ktoré pomáhajú ilustrovať odpovede na vyhľadávacie dopyty, sú nevyhnutné, keď spoločnosti hodnotia hlasové vyhľadávania. V skutočnosti, takmer 70 percent všetkých hlasových odpovedí pochádza z uvádzaných úryvkov. Ak chcete hodnotiť vysoko hlasové dotazy, obchodníci by mali optimalizovať stránky s cieľom využiť tento rastúci fenomén.
Priemerný počet slov:Priemerná dĺžka odpovede hlasového vyhľadávania je 41,4 slov. Služba Google Home má napríklad priemerný počet slov 41,4 a pri verzii Mini 42 slov. Takže, je potrebné držať odpovede na výsledky vyhľadávania na približne 40 slov.
Čitateľnosť:Vyhľadávače hľadajú dobre štruktúrovaný, dobre napísaný obsah, ktorý v konečnom dôsledku zodpovedá zámeru dotazu. To znamená, že čitateľnosť obsahu stránky je kľúčovým faktorom pre hodnotenie výsledkov na stránke s výsledkami. Všeobecne platí, že výsledky z hlasových vyhľadávaní sú zrozumiteľné pre priemerných 15-ročných.moderní technologie.jpg
Rýchlosť stránky:Čím rýchlejšie sa načítavajú výsledky, tým lepšie. Pre väčšinu otázok položených hlasom si spoločnosť Google vyberá odpoveď, ktorá sa načítava rýchlejšie ako priemerná stránka na stránke s výsledkami vyhľadávania. V niektorých prípadoch majú odpovede na hlasové vyhľadávania v službe Google Home rýchlosť 10-násobne rýchlejšiu ako ostatné možnosti.
Spätné odkazy:Spätné odkazy zodpovedajúce vyhľadávacím dotazom používateľov sa nachádzajú v 50 percentách odpovedí pre službu Google Home a Mini. Avšak hrajú menej významnú úlohu pri hlasových vyhľadávaniach uskutočňovaných prostredníctvom zariadení smartphone, takže obchodníci, ktorí majú záujem o mobilné zariadenia, by si mali byť istí, že budú spájať spätné odkazy s inými uvedenými stratégiami.